Постинг
26.08.2010 11:45 -
За лоялността на държавата към легалния рекет на мобилните оператори
Дълго време се колебаех има ли смисъл да пиша за нещо, по което вече е писано и говорено не малко, даже много. Но очевидно все още недостатъчно. В крайна сметка стигнах до извода, че така или иначе много хора си казват: "Защо да пиша и да говоря като резултатът е, че пак съм пре...н/а". И реших все пак да напиша, споделя, излея мъката и други подобни олекотяващи горчивото чувство глаголи.
А причинита е тривиална - политиката на МТЕЛ и неговите посредници спрямо клиентите и тоталната липса на професионализъм, граничеща с посредственост. Проблемът с мобилните оператори е вече многогодишен. Струва ми се даже, че армията на недоволните и опарените започва да превишава драстично тази на индиферентните (тези, на които им е все едно дали ги лъжат).
Като лоялен потребител на МТЕЛ бях изключително грубо и умишлено подведен от посредника Хенди. Вече повече от три месеца в МТЕЛ не могат да разберат една проста истина - проблемът не е юридически, а маркетингов. Когато си позволяваш да излъжеш или заблудиш лоялен клиент на компанията (от поне 10 години е такъв), това вече е маркетингов проблем, а не юридически. Да, има договор, всички познаваме ЗЗД. Но е изключително тъпо и безсмислено, когато отговорите на МТЕЛ по казуса идват от юридическия отдел. А какво мисли маркетинговия отдел?! И мисли ли изобщо? Стигам и до там да ми е неприятно да гледам по телевизията мач на Левски, защото на екипите им има лого на МТЕЛ. Това не е ли вече маркетингов проблем, а?
Колкото до Комисията за защита на потребителите - там думите за излишни. Един държавен орган, който харчи безумно много пари, при нулева добавена стойност. Изключително непрофесионално направена проверка в магазина на Хенди - недупостима аматьорщина! Която разбира се не доведе до нищо, защото заблудата при сключването на договора не е извършена с нещо на хартия (брошура и т.н.), а по вербален път.
А какво ще кажете за това, че преди няколко години правилника за работа на Помирителната комисия към КЗП е променен и то ... В ПОЛЗА НА ТЪРГОВЕЦА! Защото той няма задължение да се яви пред Помирителната комисия. ДАЖЕ ИМА ИНТЕРЕС ДА НЕ СЕ ЯВИ - защото неявяването му практически прекратява процедурата в КЗП.
ЧИСТА РАБОТА! Е тогава питам - ЗАЩО МИ Е КЗП, СЛЕД КАТО ПРОЦЕДУРАТА В КРАЙНА СМЕТКА ОБЛАГОДЕТЕЛСТВА ТЪРГОВЕЦА!
А ДО КОГА МТЕЛ ЩЕ СИ ПРАВИ КАКВОТО ИСКА БЕЗ НИКАКВИ САНКЦИИ?!
Тук се досещам, че сегашният премиер беше споменал нещо за човешкия материал в България.
Питам се - защо толкова хора му се разсърдиха?
А един скулптор от държава в Централна Европа ни беше асоциирал с предмет, служещ за удобно освобождаване от ненужни на тялото вещества.
Защо му се обидихме и на него?
Мисля, че МТЕЛ спокойно се вписва в горните две определения, за които се пообидихме по принцип.
А причинита е тривиална - политиката на МТЕЛ и неговите посредници спрямо клиентите и тоталната липса на професионализъм, граничеща с посредственост. Проблемът с мобилните оператори е вече многогодишен. Струва ми се даже, че армията на недоволните и опарените започва да превишава драстично тази на индиферентните (тези, на които им е все едно дали ги лъжат).
Като лоялен потребител на МТЕЛ бях изключително грубо и умишлено подведен от посредника Хенди. Вече повече от три месеца в МТЕЛ не могат да разберат една проста истина - проблемът не е юридически, а маркетингов. Когато си позволяваш да излъжеш или заблудиш лоялен клиент на компанията (от поне 10 години е такъв), това вече е маркетингов проблем, а не юридически. Да, има договор, всички познаваме ЗЗД. Но е изключително тъпо и безсмислено, когато отговорите на МТЕЛ по казуса идват от юридическия отдел. А какво мисли маркетинговия отдел?! И мисли ли изобщо? Стигам и до там да ми е неприятно да гледам по телевизията мач на Левски, защото на екипите им има лого на МТЕЛ. Това не е ли вече маркетингов проблем, а?
Колкото до Комисията за защита на потребителите - там думите за излишни. Един държавен орган, който харчи безумно много пари, при нулева добавена стойност. Изключително непрофесионално направена проверка в магазина на Хенди - недупостима аматьорщина! Която разбира се не доведе до нищо, защото заблудата при сключването на договора не е извършена с нещо на хартия (брошура и т.н.), а по вербален път.
А какво ще кажете за това, че преди няколко години правилника за работа на Помирителната комисия към КЗП е променен и то ... В ПОЛЗА НА ТЪРГОВЕЦА! Защото той няма задължение да се яви пред Помирителната комисия. ДАЖЕ ИМА ИНТЕРЕС ДА НЕ СЕ ЯВИ - защото неявяването му практически прекратява процедурата в КЗП.
ЧИСТА РАБОТА! Е тогава питам - ЗАЩО МИ Е КЗП, СЛЕД КАТО ПРОЦЕДУРАТА В КРАЙНА СМЕТКА ОБЛАГОДЕТЕЛСТВА ТЪРГОВЕЦА!
А ДО КОГА МТЕЛ ЩЕ СИ ПРАВИ КАКВОТО ИСКА БЕЗ НИКАКВИ САНКЦИИ?!
Тук се досещам, че сегашният премиер беше споменал нещо за човешкия материал в България.
Питам се - защо толкова хора му се разсърдиха?
А един скулптор от държава в Централна Европа ни беше асоциирал с предмет, служещ за удобно освобождаване от ненужни на тялото вещества.
Защо му се обидихме и на него?
Мисля, че МТЕЛ спокойно се вписва в горните две определения, за които се пообидихме по принцип.
Вълнообразно
Спомняш ли си нещата, които не си видял?...
Личен манифест: отричам съществуването н...
Знамената на европейските държави
Личен манифест: отричам съществуването н...
Знамената на европейските държави
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
Блогрол