Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2009 10:46 - Интересна книга на Университетско издателство СУ "Климент Охридски"
Автор: dragozaki Категория: Хоби   
Прочетен: 3089 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 07.10.2010 17:56


"Водени от бесове" е издадена през м. юни 2009 г. и е третата книга на Мариана Закова. Читателите ще попаднат на интересна, може би граничеща с "фантастиката" интерпретация на миналото ни като българи. Начинът на представяне на фактите в книгата е изключително интересен и нестандартен, което превръща книгата в приятно четиво за свободното време.

http://portal.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/drugi_strukturni_zvena/samostoyatelni_zvena/universitetsko_izdatelstvo/aktualno/novi_knigi/mariana_zakova_un_voltron_vodeni_ot_besove



Гласувай:
0



1. slovoto - А бихте ли дали кратки цитати от к...
15.07.2009 11:47
А бихте ли дали кратки цитати от книгата?
цитирай
2. dragozaki - Разбира се! Още тази вечер ще сложа ...
15.07.2009 12:10
Разбира се! Още тази вечер ще сложа няколко интересни цитата. Заслужават си!
цитирай
3. dragozaki - Цитати
15.07.2009 23:19
"Погледнати отгоре - поляните са се сурнали надолу в три посоки и никак не ми приличат само на поляни. Разбирам това, когато една редица от високи хълмове и още по-високи върхове виждам да се упътили към едно море, а втората също такава, но малко по-ниска върволица от високи земи - да са се устремили към към още едно - в съвсем противоположна посока. Не е много далеч времето, в което разбирам, че не става дума само за две, а за три морета и третото е в посоката, където се показва слънцето. Е, аз попадам точно там. Оставам сам в мига, в който краката ми стъпват на твърдата земя. Една желана и не толкова добра за мен земя, която аз и другите като мен искаме да видим с очите си."
Това е цитат от началото на книгата, но показва интересния и увлекателен стил на авторката.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dragozaki
Категория: Други
Прочетен: 43771
Постинги: 11
Коментари: 7
Гласове: 9